פרסום באינטרנט

חברות רבות אשר גילו את הכדאיות בפרסום באינטרנט החליטו לזנוח את הפרסום המסורתי ולמקד את מאמצי השיווק והפרסום בזירה האינטרנטית.

פרסום בעולם האינטרנטי מהווה פלטפומה שיווקית מצויינת לכל עסק קטן כגדול.

 

הפרסום במדיה הדיגיטלית ממוקד, מדיד באוםן יוצא דופן ופונה באופן מדוייק לקהל היעד הפוטנציאלי ביותר,

הפעילות מבוססת פילוחים מדוייקים של מיקום, גיל, מין ועוד פרמטרים רבים המאפשרים לנו לדייק בפנייה.

לכל לקוח שנחשף לפרסום ניתן לבצע Remarketing ( פרסום מחדש ) שעוקב אחרי הלקוח ובתוספת של טקסט המניע לפעולה יביא ליותר ויותר לקוחות שיושפעו מהפרסום ייכנסו למודעה ויבצעו המרה ( השארת פרטים , רכישה, מילוי טופס וכד' ).

העלויות הנמוכות יחסית מול יחסי המרה גבוהים ממצבים את עולם הפרסום האינטרנטי כערוץ הפרסום בעל אחוז הצמיחה הגדול ביותר והמוסיף לגדול ולצמוח מדי יום.

הפרסום בזירה האינטרנטית מתבסס על ארבעה מרכיבים עיקריים:

אייקון מסך מחשב

שיווק מחדש

(Remarketing)

להגדיר קהל שכבר יצר אינטראקציה עם העסק שלך ולהציג בפניו פרסום מותאם אישית בכל מקום ברשת!

אייקון מגפון | שיווק במדיה החברתית

פרסום במדיה החברתית

(SMM)

להציג מודעות פרסום לקהל מוגדר בדיוק למה שמתאים לעסק שלך בזירה החברתית הגדולה בעולם!

אייקון נורה | פרסום ברשת המדיה

פרסום ברשת המדיה

(GDN)

להגיע לגולשים שבדיוק עכשיו גולשים באתרים שהכי רלוונטיים לתחום הפעילות שלך!

אייקון עיפרון | פרסום במנוע החיפוש

פרסום ברשת החיפוש

(SEM)

להגיע לקהל שבדיוק עכשיו מחפש את מה שיש לך להציע!

להגיע לקהל היעד הכי רלוונטי

בדיוק כשהם מחפשים את מה שיש לך להציע!