• Idan Levi

אלמנטים טכניים באתר שמשפיעים על הקידום - חלק שלישי


ברוכים באים לחלק השלישי בסדרת המאמרים בנושא אלמנטים טכניים באתר אינטרנט שמשפיעים על הקידום במנועי החיפוש, מוכנים?

אם אתם מעוניינים לקרוא את המאמרים הקודמים לחצו לקריאת המאמר הראשון או המאמר השני


קדימה, מתחילים וכרגיל קצת רקע,

מבנה סטנדרטי של דף אינטרנט כולל שני חלקים, עליון ותחתון, מעל ומתחת למקטע התוכן הראשי של הדף, החלק העליון נקרא Header כי הוא מעין "ראש הדף", החלק התחתון נקרא Footer כי הוא "רגלי הדף".

במאמר הזה נבדוק איך החלקים האלה יכולים לעזור לנו בקידום האתר.

יאללה, נקפוץ ראש....

#1 ראש הדף – Header

כבר אמרנו שהסורקים של מנוע החיפוש מתחילים לסרוק את הדף מלמעלה למטה, אם כך החלק הראשון שהם יסרקו הוא ה- Header, בחלק זה לרוב נראה את לוגו החברה ואת התפריט הראשי אבל אפשר לשתול ב- Header גם אלמנטים נוספים….

  1. פרטי צור קשר

  2. סלוגן או ציטוט נבחר שמשרת את ערכי העסק / אתר

  3. חלון חיפוש באתר

  4. מודול המשרת את תחום העיסוק של האתר

  5. קריאה לפעולה ( CTA )

  6. מקום פרסום לאירוע/שירות/מוצר נבחר

  7. פרטי ( NAP ( Name, Address, Phone – מסייע בקידום לוקאלי

  8. הפנייה למקורות מידע מובילים/חשובים

  9. שינוי שפה באתרים רב לשוניים

  10. ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד …..

כל אלמנט רלוונטי שבאמצעותו תוכלו להעצים את עוצמת המותג יוכל לסייע.

אבל!!!! חשוב לבחור אלמנט אחד או שניים ולא יותר, לא להציף ולא להעמיס, בחרו את האלמנט הרלוונטי ביותר לכם.


איור 1 לקוח מאתר "המקצוענים"

היופי בדפי אינטרנט הוא שהם גמישים וניתנים לשינוי, התאימו את מה שעובד לכם הכי טוב !

#2 תחתית הדף – Footer

ואוו, יש לי כל כך הרבה להגיד על החלק הזה אבל כדאי שאתמקד בחלקים החשובים באמת

(אחרת לא תסיימו לקרוא עד מחר)

ה- Footer משמש כנקודת המגע האחרונה בדף עם הגולש, אם הוא/היא הגיעו עד לפה כנראה שעשינו משהו טוב כי הדף ממש עניין אותם!

החלק הזה באתר בדרך כלל משמש לאלמנטים אינפורמטיביים כמו :

  1. פרטי יצירת קשר או טופס השארת פרטים עם הנעה חזקה לפעולה

  2. מפת Google

  3. פרטי NAP (זוכרים מה זה?)

  4. קישורי "מפת אתר" לדפים נבחרים – קישורים פנימיים נוספים

  5. קישורים לרשתות חברתיות


בכל אחד מהאלמנטים ניתן לעשות שימוש בביטויי מפתח כדי להגביר את הרלוונטיות,

שימו לב שבראש העמוד נעשה שימוש בביטויי המפתח החזקים ביותר וככל שיורדים השתמשו בביטויים תומכים ומחזקים.

בשלב זה כיסינו את עיקר הנושאים המשפיעים על קידום במבנה של דף אינטרנט "ממוצע", היה כיף?

המשיכו לעקוב אחרינו גם במאמרים הבאים …..

#seoטכני #קידוםאתריםאורגני #אופטימיזציה #קידוםאתרים

דברו איתנו

Triple-eye בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

אחוזה 110 פרדס-חנה כרכור

טלפון: 050-5770574 

עקבו אחרינו
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Social Icon
מפת אתר