• Idan Levi

היתרונות בשיווק ופרסום בזירה הדיגיטלית


כל בעל עסק כבר מכיר בחשיבות הפרסום באינטרנט.

אבל... מה הופך את הפרסום והשיווק הדיגיטלי לכדאי כל כך לעסקים עד שנדמה כי עסקים רבים נוטשים את שיטות השיווק והפרסום המסורתי ופונים לערוצים דיגיטליים.


בשוק רווי מתחרים ועם שפע של היצע ללקוחות אי אפשר לחכות ללקוחות מזדמנים, עלינו לבצע מהלכים רבים על מנת להיחשף לקהל גדול ולהוביל אותו אלינו, שיווק ופרסום הם מרכיב הכרחי להצלחה העסקית שלכם, הרי אם הלקוחות לא ידעו עליכם ויזכרו אתכם הם כנראה לא יגיעו לרכוש או לשכור את שירותיכם.

לפני עידן הדיגיטל היה נהוג לפנות לערוצי שיווק ופרסום מסורתיים על מנת להפיץ ואת המסר שלכם בקרב הקהל והלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

עסקים נהגו לעשות שימוש בערוצים כמו עיתונות, רדיו, פליירים וחומרים מודפסים אחרים וכד'.

היתרונות של ערוצים אלו הם תפוצה רחבה, מגוון עלויות מנמוך ועד גבוה, וחשיפה גדולה.

החסרונות לעומת זאת הם:


  • חוסר שליטה על הגדרת קהל היעד (מלבד אזור גאוגרפי)

  • חוסר יכולת לנתח במדויק את אפקטיביות הפרסום

  • חוסר יכולת לבצע אופטימיזציה (מיטוב) לאחר ההפצה

  • אי אפשרות לבצע שינויים לאחר ההפצה

  • אפשרויות ויזואליות מוגבלות בבחירת צבעים, אי יכולת לפרסם עם אנימציות, וידאו וכד'

עם כניסת עולם הדיגיטל לחיינו הדברים הלכו והשתנו, היום פחות קוראים עיתונים פיזיים ויותר נעזרים במידע ברשת, פחות פותחים "דפי זהב" ויותר מחפשים ב- Google , נמצאים שעות ברשתות החברתיות ועוד.

בפרסום הדיגיטלי גם יותר קל לנו להגדיר ולבנות משפך שיווקי, תהליך שיווק שבו אנו מובילים את הלקוח הפוטנציאלי משלב החשיפה הראשוני ועד לרכישה המיוחלת.

בנוסף, ברשת אנו יכולים:

  • להגדיר את קהל היעד שלנו באופן מדוייק (גיל, מין, השכלה, מצב משפחתי, מיקום, תחומי עניין ועוד) וכך למקד את מאמצי הפרסום והשיווק בקהל יעד פוטנציאלי ומדויק!

  • לנתח בכל רגע נתון, באופן מדויק, את אפקטיביות הפרסום לפי רמת החשיפה, תדירות החשיפה, אחוז המעורבות וסוג המעורבות, עלויות לכל פרמטר בפרסום ועוד.

  • לשנות ולבצע מיטוב למרכיבים רבים בפרסום על מנת לשפר את החשיפה, קהל היעד העלויות, הגרפיקה, הקופירייטינג ועוד.

  • לעצור\להמשיך ולהתאים את מסע הפרסום בכל רגע ורגע בהתאם לביצועיו.

  • אפשרויות הצגה כמעט לא מוגבלות כולל תמונות,וידאו, קול, טקסט, גרפיקה וכל דבר שאתם רוצים על מנת להעביר את המסר שלכם באופן מדוייק ואפקטיבי.

  • שליטה על העלויות ועל תקציבי הפרסום באופן מוחלט.

  • איסוף מידע על הקהל שנחשף לפרסום או לנכסים הדיגיטליים שלנו.

  • אפשרויות התאמת המסרים בפרסום לכל לקוח שיצר איתנו אינטראקציה בהתאם לאופן בו הלקוח נחשף אלינו ולנוכחות שלנו ברשת.

  • ביצוע תהליכי שיווק מחדש (Remarketing) מתקדמים.


מתוך היתרונות הרבים של השיווק והפרסום במדיה הדיגיטלית ניתן להבין את הפוטנציאל העצום הקיים לעסקים שמעוניינים בפרסום אפקטיבי, ממוקד ועם אפשרויות שליטה כל כך נרחבות.

במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, היכולות של הפרסום הדיגיטלי משפרות באופן מוחלט את אפקטיביות הפרסום, השליטה בתקציבים והתוצאות העסקיות.

הלקוחות שלכם נמצאים ברשת, מחפשים מידע על מוצרים ושירותים, יוצרים קשרים ברשתות החברתיות, גולשים באתרי תוכן וחדשות.

אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיות שם....!

רוצים גם שיווק דיגיטלי מתקדם?

השאירו פרטים ותתחילו לשפר את הביצועים העסקיים שלכם!


דברו איתנו

Triple-eye בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

אחוזה 110 פרדס-חנה כרכור

טלפון: 050-5770574 

עקבו אחרינו
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Social Icon
מפת אתר