
קידום ממומן
מהו פרסום\קידום ממומן במנוע החיפוש של גוגל ?
כל גולש המחפש שירות או מוצר באינטרנט יבצע שאילתא באחד ממנועי החיפוש.
מנוע החיפוש הגדול מכולם הוא כמובן גוגל, כ – 97% מהגולשים יחפשו בו את השירות או המוצר אותו הם מחפשים.
על מנת שהגולש יגיע דווקא אליכם מבין כל מאות ואלפי האתרים המוצעים ברשת עליכם להופיע בתוצאות הראשונות בדף תוצאות החיפוש אותו מציגה גוגל לגולשים הפוטנציאליים.
על מנת "לכבוש" מיקום גבוה בתוצאות החיפוש באופן מיידי, ללא קשר לקידום האורגני , גוגל מפעילה שירות של מודעות פרסום ממומנות, אלו המודעות המופיעות בשורות הראשונות והאחרונות בדף תוצאות החיפוש ובהן מופיעה המילה "מודעה" בצבע ירוק.
פרסום\קידום ממומן בגוגל הנו חלק מעולם הפרסום באינטרנט וביחד עם שיווק ברשת המדיה ושיווק ברשתות החברתיות ניתן לקיים קמפיין מקיף לעסק, מוצר או מבצע שלכם הפונה במדויק לקהל היעד שלכם וכל זאת בעלויות נמוכות יחסית ופוטנציאל גבוה להצלחה.
שירות הפרסום בגוגל עובד על עקרון של תשלום לפי לחיצה ( P.P.C – pay per click ), אתם משלמים לגוגל לפי מספר ה"קליקים" על המודעה שלכם אשר מובילה את הגולש לאתר שלכם, דף נחיתה או מציגה את מספר הטלפון שלכם לחיוג.
בשיטה זו הגולשים המבצעים חיפוש לביטוי/מילה ספציפיים נחשפים לשירות או למוצר שלכם המוצג בראש דף תוצאות החיפוש, בולט לעין ובעזרת טקסט תומך יניע את הגולש לפעולה הרצויה לנו.
כאשר המודעה מוצגת אך גולשים לא "הקליקו" עליה לא תחוייבו בעבור השירות, התשלום הוא בהתאם לכמות ה"קליקים" בלבד.
עלות מודעת פרסום מסוג זה משתנה בהתאם לתחרות ולביקוש של מילות החיפוש הספציפיות שנבחר על מנת לקדם את המודעה, בחירת ביטויי/מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבורכם הנה חשובה ביותר ותשפיע באופן דרמטי על תוצאות הקמפיין .
חשוב מאוד לפנות לאנשי מקצוע מומחים בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט אשר יוכלו לסייע לכם בניתוח מילות החיפוש וביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר עבורכם ובניית קמפיין פרסום אפקטיבי תוך צמצום עלויות ומקסום רווחים.
אנשי מקצוע בתחום עושים שימוש בכלים שונים שבאמצעותם ניתן למדוד את העלות, התחרות, הרלוונטיות והכדאיות של מילות החיפוש שבחרנו . על ידי כך נוכל לתכנן באופן מדויק את אופי הקמפיין ולהשיג תוצאות מיטביות.
מה הם יתרונות הפרסום בגוגל? :
מיקוד - המודעות מוצגות בהתאם לביטויי החיפוש של הגולשים. לכן המודעות מוצגות רק לקהל יעד מאוד פוטנציאלי והן רלוונטיות מאוד עבורו.
תשלום על פי "קליקים" – אתם משלמים רק לאחר שהגולש לחץ על המודעה שלכם, הגיע לאתר או לדף הנחיתה ונחשף לשירות, מוצר או מבצע אותו אתם מעוניינים לקדם בלי קשר למספר הפעמים שהיא הופיעה (לפי שיטת PPC ).
בקרה – הפרסום במנוע החיפוש של גוגל ניתן למדידה ובקרה בצורה פשוטה ונוחה וכך ניתן לנתח את רמת החשיפה וכדאיות הפרסום בקלות.
שליטה תקציבית – לשם פרסום מודעה אנו מגדירים תקציב פרסום יומי, ברגע שהתקציב מסתיים ניתן להגדיל את התקציב או שהמודעות מפסיקות להופיע להיום. בנוסף, ניתן להשהות, לשנות או להפסיק את הפרסום בכל שלב.
דגשים חשובים:
תכנון לא מקצועי של קמפיין עלול להשפיע לרעה על התקציב ולהוביל להוצאה גבוהה ולא אפקטיבית. בתחומים או ביטויי חיפוש בהם קיימת תחרות רבה עלולים להגיע להוצאות גדולות ביחס למכירות במידה ותכנון הקמפיין והשליטה בו לוקים בחסר.
צריך לנהל בקרה על התנהלות הקמפיין ולשלוט בממשק ומגוון האפשרויות הרבות שמציעה התוכנה.
פילוח קהל יעד יכול להתבצע על פי קריטריונים רבים, גיל, מין, מיקום וכד', הפילוח על פי מיקום גיאוגרפי בלבד לא עובד באופן יעיל בארץ וצריך להוסיף הגדרות מיוחדות באופן ידני על מנת ליצור התאמה לאזור הרצוי בלבד ולשם כך נדרשים ידע וניסיון.
הפרסום באינטרנט היא הדרך המהירה והזולה להגיע ללקוחות שלך ולהגדיל הכנסות .
נושאים קשורים
קמפיין פרסום מדוייק ואפקטיבי
המותאם לעסק שלך בדיוק!